2011. december 31., szombat

Valami jön


- Jó, hát akkor kezdjük is. Itt van a személyi igazolványa?
- Nem, az nincs itt. Baj?
- Áh, dehogy, hagyjuk. Majd mondja a nevét... születési ideje... anyja neve...áhhá, már adja is a gép. Jó. Még ezt beírom. Na kezdjük: Kérésre elmondom, hogy itt meg itt rendszeresen tartok foglalkozásokat a bentlakóknak. Jól ismernek és jó kapcsolatban állok velük. A kérdéses napon... Szóval akkor mikor ért oda a házba?
- Úgy fél kettő táján.
- Jó. Tehát írom: fél kettő körül értem a házba, ahol akkor 6 gyerek tartózkodott.
- Nem hat. Öt. Hatan voltunk, ebből öt gyerek.
- Jó. Tehát 5 gyerek volt. Írom akkor: Kérésre elmondom, hogy a házban rajtam kívül 5 gyerek tartózkodott. Név szerint .....Körülbelül 13 óra 30- kor érkeztem meg. A kabátomat, táskámat és a hangszeremet letettem a közös helyiség... Mi ez? Konyha, vagy mi?
- Nappali. Ez a nappali.
- Letettem a nappaliban a kanapéra. Ekkor T.L. behívott a szobájába, ahol beszélgetni kezdtünk. Ez idő alatt a helyiségben még egy fiatal tartózkodott, név szerint K.M. Később- néhány perc múlva- sorban megérkeztek a fiatalok és mind odajöttek. Volt azért, mikor valakik kimentek dohányozni, majd újra bejöttek. Kik mentek ki?
- Hát L.A., meg Z.B., meg G.P. is kiment talán.
- Mennyi időt töltöttek kint?
- Néhány percet.
- Kimentek dohányozni, majd újra bejöttek a helyiségbe és ott folytatták velünk a foglalkozást. Később L.A. és Z.B. azt mondták, menjünk el a könyvtárba, mert egy e- mailt kell elküldeniük. Én azt mondtam, majd később együtt átmegyünk, ám ők addig erősködtek, hogy végül elengedtem őket, de meghagytam nekik, hogy tíz perc múlva jöjjenek vissza... Akkor ők elmentek?
- Igen.
- És maga? Miért ment ki a nappaliba?
- Mert éreztem, hogy valami baj van. Már előtte is éreztem, de nem akartam hallgatni a megérzésemre. Aztán mikor elmentek, olyan nyugtalan lettem, hogy rögtön kirohantam a nappaliba, és láttam is, hogy a holmim nem úgy áll, ahogy hagytam.
- Mh. Írom ezt is: Mikor a két fiú elment, én kimentem a nappaliba, és megláttam, hogy a táskám nem úgy áll, ahogy letettem. A cipzárja ki volt húzva és a tárcám is másképp volt benne. Kinyitottam és akkor láttam, hogy hiányzik belőle egy ... forintos bankjegy. Mivel a pénzt előzőleg tettem a tárcába, így biztos vagyok benne, hogy ott kellett lennie. Ekkor azonnal a fiúk után mentem és a könyvtárból visszahoztam őket. Mivel senki nem vállalta el a lopást, ezért hívtuk a rendőrséget... Na, szerintem készen van. Most kinyomtatom, és akkor alá kellene írni, ha jó így.
Amúgy nem is értem ezt. Én itt vagyok már évek óta és nem is tudtam róla, hogy van ez a ház. Most meg két- három hónapja folyton odajárunk.
- Tudom. Én sem értem. Valami történik ott. Ez a mai is... különös. Ha már tőlem is lopnak, akkor tényleg nagy a baj.
- Maga meg még gitározott nekik. Ezek után.
- Na, igen. Tudja, ez a munkám. Amúgy a zenélés jót tesz az idegeknek. Nem árt, ha tudja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése